| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Raya 2012
Friday, 24 August 2012 | 22:09 | 0 Talking ♥
Biru Laut , tema kami berdua . lawa kan ? hihi , tapi raya niy macam tak berapa nak meriah la sebab sepanjang raya , duduk rumah je kat kampung niy . nanti nak datang teluk intan , gegar rumah kawan-2 dia . Beybee dah lama hidup dengan dia niy , macam-2 dugaan . bulan kelahiran beybee agak nyaa memang malang sebab bulan tuh kami putus dan getback bulan 7 , macam tahun lepas juga . entah laa , tapi apa pun yang terjadi . beybee rasa bahagia sangat sebab berada disisi dia , setiap genggaman tangan beybee dengan dia . pasti terasa macam lapang sangat , harap dapat raya dengan dia kat sana nanti . tak ada gaduh-2 , huhu .

Bie , I Love you so much . tolong jangan tinggal kan kita saat ku masih memerlukan mu dalam hidup ku . kita dah lama kenal dan saling mencintai , harap tiada lagi perpisahan antara kita berdua :')

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

♥Junaidah Abdul Razak♥
♥1.6.1993♥
♥Pink+purple♥
♥PTPL COLLEGE AMPANG♥

JUST A MEMORY :)


♥ My Hero ♥

♥Hairy Jefri♥.
♥I Love You Sayangg♥.


♥ Credits ♥

Skin By : SuhailaRoslan.
Credit : Eiyka Keylis.