| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Tinggal kenangan
Thursday, 7 June 2012 | 01:36 | 0 Talking ♥

Pada 4/6/2012 , berakhir la hubungan kami . Niy gambar terakhir kami , kadang-2 beybee gelak sorang-2 bila ada orang cakap muka dia macam lembut . hehe , Tapi di fikir kan balik . benda sama berlaku kat kami , kami putus bulan yang sama , bulan kelahiran beybee . Kalau dulu sebab dia curang , sekarang sebab beybee dah tak sanggup hidup kena sekat . Maafkan kan aku Amirul Afyfy sebab bohong , aku buat semua niy sebab nak elak jumpa kau . Dalam hidup aku , kau je yang ada kat hati aku . tapi hanya tuh je jalan yang boleh buat kau benci aku , elak dari jumpa aku . cuma satu yang aku harap kan , kau sayang la dengan gf kau macam mana kau sayang aku tapi tolong jangan sekat dia macam mana kau sekat aku . Aku harap kau faham sekarang dan baca blog aku niy . meskipun kau dah dapat pengganti aku , aku harap kau tak lupa kan kenangan kita selama niy .

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

♥Junaidah Abdul Razak♥
♥1.6.1993♥
♥Pink+purple♥
♥PTPL COLLEGE AMPANG♥

JUST A MEMORY :)


♥ My Hero ♥

♥Hairy Jefri♥.
♥I Love You Sayangg♥.


♥ Credits ♥

Skin By : SuhailaRoslan.
Credit : Eiyka Keylis.