| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
My x-boypren
Sunday 22 April 2012 | 12:37 | 0 Talking ♥
Muhammad Asriq
Dia comel kan ? aku tiba-2 jatuh hati pulak kat dia niy , tak tahu la apa yang istimewa nya kat dia niy . tapi yang aku tahu , saat aku sedang menangis kesunyian tanpa seseorang disisi , dia datang menemani aku walaupun hanya kat Laman FACEBOOK . setiap kali aku online , dia orang pertama tegur aku . but kami tak couple lagi

Nazarol@Ijan
Aku tak tahu apa masalah kau dengan aku sampai kau sanggup tinggalkan aku tanpa sebab yang munasabah , kau selalu mengelak bila jawab pe yang aku tanya . thanx lah sebab dah campak aku dari hidup kau .
Amirul Afyfy
Sorry sebab tinggal kan kau , cukup setahun lebih niy aku seksa sangat hidup dengan kau , aku betul-2 dah tawar hati dengan kau .kau berani lempang aku,sepak aku,tumbok aku. cukup aku dah rasa ,MAAFKAN AKU
Muhammad Nazrin
Muka blurr , sengeh macam kerang busuk . romantik bila keluar date tuh lah perangai kau yang aku kenal dulu . aku pernah sayang kau sebab cahaya mata kau yang buat aku rasa lain sangat , mata kau yang menyedar kan aku menjadi setia pada kau je . kau macam bidadari yang hidup kan aku semula dari kegelapan , tiada lagi kamus 'KAKI JANTAN'
walau pun kau pernah putus dengan aku sebab ada perempuan lain , tapi hati aku tetap sayang kan kau sebagai SAHABAT aku :)

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

♥Junaidah Abdul Razak♥
♥1.6.1993♥
♥Pink+purple♥
♥PTPL COLLEGE AMPANG♥

JUST A MEMORY :)


♥ My Hero ♥

♥Hairy Jefri♥.
♥I Love You Sayangg♥.


♥ Credits ♥

Skin By : SuhailaRoslan.
Credit : Eiyka Keylis.