| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
ILOVEYOU GEMOWK
Sunday 8 January 2012 | 17:12 | 0 Talking ♥
Hey budak ! hensem sangat ke kau?! haha , gurau je 
mungkin separuh gadis2 kenal dia . amboii , gatal nyaa !! budak howt la kata kan ,
nama dia Amirul afyfy
umur dia??ishh , dia suruh rahsia , yang pasti dia bawah umur dari aku . takk sangka kan? hehe
dia niyy duduk atas katil , haha . just kidding , kepala masuk air takk tidur2 lagi .
dia duduk kat teluk intan, perak .(kalau takk dapat dalam peta, cari teluk yang ada intan tuhh k ? haha)
aku kenal dia dari atyen kechik(siapa yang kenal) , atyen yang kenal kan aku dengan dia . (thanx pendek)
aku sayang gemok niyy sangat2. sebab apa? sebab nama pun couple , mesti la sayang .bulan depan 1/2 niyy genap la setahun aku hidup dengan dia , 

walaupun aku bahagia dengan dia , tapi jauh di sudut hati aku . banyak yang aku pendam dari dia , banyak perubahan yang berlaku kat dia . kalau dulu dia suka update manja2 dengan aku sekarang takk lagi , semua punca bila ada nya pihak ke3 dalam hubungan aku , tapi memang mula dari mulut aku . aku yang saja cakap memang aku ada lelaki lain tapi hakikat dan kenyataan TIDAK ! aku lebih sayang kan dia , takk ada lelaki lain yang boleh ganti tempat dia . hati aku cuma untuk dia seorang , semenjak dia berkawan dengan seorang girl niyy(nama dirahsiakan) dia banyak tipu aku , dia cakap dia nak tidur , tapi bila aku tengok DP facebook dia tiba-2 bertukar . memang dia tipu aku , kadang aku rasa dipinggirkan . dia takk ada masa langsung untuk aku , bila aku call . dia takk nak angkat , bila orang lain call , boleh pulak jawab sampai aku kena tunggu dia habis call . bila aku dah call , dia off hp . hati awek mana takk sedih bila bf sendiri buat macam tuhh ,


tapi apa pun , aku bersyukur sebab hubungan kami dah normal . cuma yang masih sedih , takk penah nak balas status fb atau update status pasal aku yang macam mana dia buat dulu . bila time dengan girl uw , takk sampai 2 minit mesti update cintan cintun dengan dia . sampai sekarang masih terasa , yang lagi terasa . pompuan uw update status , dia balas walaupun lambat online . time aku , langsung takk ada walaupun dah online depan aku . tapi macam mana pun , aku berterima kasih dengan dia sebab lepas kan fyfy untuk kebahagiaan aku . apa yang aku HARAP kan sekarang , dia akan berubah macam dulu . aku nak FYFY yang DULU bukan SEKARANG

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥

♥Junaidah Abdul Razak♥
♥1.6.1993♥
♥Pink+purple♥
♥PTPL COLLEGE AMPANG♥

JUST A MEMORY :)


♥ My Hero ♥

♥Hairy Jefri♥.
♥I Love You Sayangg♥.


♥ Credits ♥

Skin By : SuhailaRoslan.
Credit : Eiyka Keylis.