| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
Si kepeng saya Hairy Jefri
Thursday, 18 April 2013 | 23:07 | 0 Talking ♥
Hairy Jefri , beybee lebih selesa panggil ED . Nak tahu tak , Dia niy yang buat beybee sedar betapa penting nya dia dalam hidup beybee . Tapi kenapa saat beybee teramat perlukan dia dalam hidup beybee , dia pergi tinggal kan beybee ? Beybee sedar beybee banyak buat dosa dengan dia , beybee banyak lukakan hati dia dulu . Beybee cuma gunakan dia untuk balas dendam dengan apa yang Amirul Afyfy buat . Korang mesti tahu kan yang beybee pernah gaduh sebab perempuan nama Hidayu tu jadi orang ketiga dalam hubungan tuh , sebab beybee nak balas balik la beybee terima ed dalam hidup beybee tapi hanya untuk kegunaan beybee .
Hari semakin hari , beybee dengan ed kerap jumpa . Dia layan beybee macam anak kecik seolah-olah beybee puteri dia , dia sakit hati atas sikap beybee tapi dia pendam . masa beybee gaduh dengan dia kat Tasik Titiwangsa , beybee memang sedar yang beybee teramat sayang kan dia dan dia sangat penting dalam hidup beybee tapi semua dah lambat . Dia dah berubah hati , dia dah tak sayang kan beybee macam dulu . Tapi beybee tak nak kehilangan dia . Beybee cuba pulihkan balik hubungan yang pernah terjalin tapi dia tetap dengan keputusan dia , beybee sedih sangat . Sedih tuh Tuhan je la yang tahu





Hari-hari beybee selalu bersama dengan ed , beybee menangis bila terlalu rindu kan dia . siapa yang tahu kan hati beybee , macam mana beybee nak move on dengan hidup kalau semua tempat ada dia . bayangan dia , suara dia macam dia ada kat sini walaupun hakikat nya dia memang tak ada . dia banyak persamaan dengan beybee , paling tak disangka sangat , sepanjang lagu 'Your Guardian Angel' tuhcuma beybee je yang paling suka tapi dia orang pertama yang sama dengan beybee suka lagu tuh . Beybee gelak sorang2 bila ingat kan balik , pergi karoke . kitaorang cari lagu tuh sampai dapat tapi tetap takde . sedih la juga sebab tak dapat nyanyi sama2 lagu tuh , seyes sebak sangat nak terus cerita niy . Beybee dah janji dengan hati , dia orang terakhir yang akan beybee sayang . Beybee nak tunggu dia walau apa pun jadi , sebab beybee tak boleh nak move on tanpa dia .

Ed , Balik la dalam hati saya . saya janji tak buat awak macam dulu lagi , saya sedar sekarang . awak amat penting dalam hidup saya , jangan tinggal kan saya macam niy . seksa sangat hidup tanpa awak , awak sendiri pernah dengar saya nyanyi lagu "AKU TAK BIASA" mesti awak boleh paham kan setiap lirik lagu tuh . saya sayangkan awak Ed , terlalu cintakan awak . Niy kali pertama saya sakit merindukan awak

'Aku tak biasa , bila tiada kau disisi ku
Aku tak biasa , bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa , bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa , bila ku tidur tanpa belaianmu'

Older Post
♥ Disclaimer ♥

♥Junaidah Abdul Razak♥
♥1.6.1993♥
♥Pink+purple♥
♥PTPL COLLEGE AMPANG♥

JUST A MEMORY :)


♥ My Hero ♥

♥Hairy Jefri♥.
♥I Love You Sayangg♥.


♥ Credits ♥

Skin By : SuhailaRoslan.
Credit : Eiyka Keylis.